Učitavanje...
DM

Bershka

Bershka

„Bershka je stvorena 1998. kao novi brend španjolske grupe Inditex”

Bershka se predstavlja kao referentna modna točka usmjerena prema ovoj sve zahtjevnijoj publici te je, u samo 2 godine, konsolidirala svoj imidž brenda u 100 trgovina; Danas, 18 godina kasnije, lanac ima više od 1000 trgovina u više od 70 država pri čemu prodaja predstavlja 9% ukupnog prihoda grupe. Bershka ima prodajni prostor koji se proteže na više od 455.000 četvornih metara. Poslovanje tvrtke obuhvaća dizajn, proizvodnju, distribuciju i prodaju modnih proizvoda u trgovinama.

Kako bi se u trgovini uvijek nalazili najnoviji trendovi; Bershka koristi svoje fleksibilne poslovne modele za prilagodbu svim promjenama tijekom sezona, na koje odgovara uvođenjem novih proizvoda u trgovine u najkraćem mogućem vremenu. Modele za svaku sezonu u potpunosti dizajniraju njihovi kreativni timovi koji za svoj glavni izvor inspiracije uzimaju prevladavajuće modne trendove na tržištu, putem informacija pristiglih iz trgovina kao i od samih kupaca. Bershkin dizajnerski tim čini više od 60 stručnjaka koji neprekidno prate potrebe, želje i zahtjeve kupaca te svake godine u svojim trgovinama nude više od 4.000 različitih proizvoda.

PRIZEMLJE
Bankomat
Toilette
Stepenište
P. stepenice
Dizalo
Baby Room
Pratite nas

Newsletter

Prijavite se i prvi saznajte sve o našim novim ponudama.